Det finns flera sätt att stödja Strokefonden och på så sätt bidra till kampen mot Stroke. Gör gärna det samtidigt som ni gör någon rolig aktivitet som att gå, rulla eller springa!

Swishinsamling

Ge en valfri gåva till forskningen. Du deltar i promenaden genom att gå, rulla eller springa valfri sträcka och samtidigt skänker valfri anmälningsavgift till Strokefonden via Swish.

Swisha ”Strokepromenaden” till 900 53 07

Ta gärna bilder och skriv några rader. Publicera dom på Instragram och ”tagga” då era bilder med #strokepromenaden

Starta en Facebook insamling!

Starta en insamling till Strokefonden via Facebook är ett enkelt sätt att bidra i kampen mot stroke. Via ditt konto på Facebook kan du skriva ett inlägg och välja att stötta organisationen STROKE-Riksförbundet. Du kan också skänka pengar via STROKE-Riksförbundets Facebooksida med knappen ”Skänk en gåva”

Hitta en rolig aktivitet för att stötta strokefonden!

Anneli Torsfeldt Heikenborn, välkänd strokeöverlevare springer sin 17:e tjejmil och samtidigt samlar in pengar till Strokefonden! https://www.facebook.com/225006121249417/posts/1063099410773413/?sfnsn=mo&extid=e2yrA1P30zZOoeec

Dina pengar gör skillnad!

I år delar vi ut 4,3 miljoner kronor till forskning för att förbättra vården och rehabiliteringen för de som har haft en stroke!

Stöd den enda Strokefonden!